BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Sunday 22 January 2012

Kenangan SKBB S I N T O K

Assalamualaikum :)
Hey readers , harinih aku nak cerita sikit waktu aku standart 6 . 
Time tuh Minggu Sains . 
Aku terpilih untk menyertai syoknya Sains pada minggu tersebut . 
Neh batch syoknya Sains 2011


Muka yg dlm picture tuh mcm nk dekat serupa dgn muka aku kn ? 
HAHAHAHA !
Harituh aku jd cekgu , buad sementara waktu laaa . 
Jenuh aku perah otak nk jwap soalan budak2 uh . 
Dengan muka yg tatau malu , aku p kt depan and explain hbeh kt depa yg tatau tuh . 
Dpt pahala ouh tolong org . HAHA !
Tapalah weyy , tatau nk hbq apa lg neh . 
Jum Jum Jum tengok picture !


L O A D I N G . .

JENG JENG !!


Yeah , neh time aku posing dgn makwe . kesian dy duk sorng2 . 
Bkn sllu duk posing dgn makwe neh . 
Auw auw !


Haaa haknih pulak aku duk men aci ligan dgn belon . 
Belon duk ligan aku uh , jenuh aku pecut . 
;) HAHA . 


Poster . 

okeylah , tatau nk tulih apa dh neh . otak 'jem' . 
TERIMA KASIH :) 
Assalamualaikum ..
Babaii..



0 comments: